13 Ocak 2013 Pazar

Büyüdükçe

Dünya o,
O büyüyor hergün canımın içi,
Hem de yaşlanmıyor bir türlü,
Benden de çok önce doğmuş
Ne ağrısı var ne sızısı
Peki ben?
Bak ben hala büyümedim,
Benim o kadar büyümeme de izin yok
Nasıl başederim ben onunla?
Ah bu benim canım...
Bizler küçük kaldık sanki hayatta, o bir dev, biz ise milyarlarca cüce arasında bir tanecik...
Bizler ufacık kaldık bu hayatta, toz zerresi kadar. Kimseler görmez, biz bilgisayarımızın başında, biz sokakta, biz kendi dünyamızda, biz susarız, biz ölürüz.
Kaç insanın sesi kalmış ki geriye? Bir de seslerin kaybolmadığını söylerler!
Canımın içi,
İnan bana birşeyler yapmak istedim
Güzel olsun istedim hep
İyi bir çocuk olayım istedim
Ama dünya çok büyüktü
Çok eskiydi...
Yıllanmış fotoğraflardaki donmuş karelere bakıp, orada olmayı isteriz, hangi zamanda yaşıyor olursak olalım. Bizim zamanımıza da özenecek mi acaba birileri tarafından, çok çok ileride?
Şimdi sen benim için üzülme
Bak, sakın üzülme
Böyle bu zaman,
Benim aklım almıyor işte
Doğdum ,büyüyorum ve öleceğim. Hepsi hepsi bu işte ...
Evla M.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa